2019. február 1., péntek

2019.02.01. Vásárlásaim





             2019.02.01.


    Sajnos a decemberi zuhanás nem volt hosszú távú tehát a jó áron való vásárlás sajnos korlátozódik 3-4 cég részvényére (ez december végén még 13 cég volt). A tőzsde ilyen és én pont ezért szeretem soha nem tudni mit hoz egy-egy hír, vagy cég jelentés.
    A hónapot a  T ( AT&T Inc.) részvények vásárlásával  kezdtem, az előző hírlevelemben leírtam, hogy miért fontos számomra a cég. A 29 $-os vételár nagyon jónak mondható, az árfolyam itt is elindult felfelé úgy gondolom 30-32 $ -ig még megéri venni ebből a részvényből. (aki most kezdi a portfólió építést, annak kitűnő lehetőség a jó ár/kezdő osztalék érték miatt). A cégről Március 15. körül teszem közzé az elemzést amit már elkezdtem írni.
    Második vásárlásom  a  MAIN ( Main Street Capital Corporation) részvényei voltak, mivel a szeptemberi 40 $-os árról 32 $-ra esett vissza az árfolyam, (amit nagy emelkedés követhet majd gondoltam) és amit nem is gondoltam rosszul, most 37 $-on vehető a részvény ami nálam már a nem vásárolható kategóriát jelenti. Nagyon örülök, hogy ki tudtam használni a "leárazást" ezek  részvények megvásárlásával.
    Az utolsó egyben legújabb cég a portfóliómban a LOW (Lowe's Companies Inc) azért választottam ezt a céget mert nagyon szép eredményeket ért el és a jövőben is stabil bevételi forrása lehet a portfóliómnak. Az átlagos kezdő osztalék értéke 1,5% körül mozog ami most 2% volt azaz 91,6 é-os áron jutottam hozzá a részvényhez amit augusztus óta figyeltem akkor 100$-on lehetett vásárolni ami időközben októberre 115 $-ra ment fel. Tehát érdemes volt várnom, figyelem tovább ezt a céget mert ideális a további bővítésre. A cég 17% éves osztalék emeléseket szokott produkálni, ami kompenzálja majd a kevés kezdő osztalék értéket.
   A következő hónapban is egy új cég lesz olvasható a blogon, még itt is várok a vásárlással mert nem egyértelmű a részvény árának mozgása, ami mehet  felfelé és mehet lefelé is.
  Februárban ismét osztalék bevételi rekordot döntök, aki olvassa majd a következő hírlevelet az mindent megtudhat az elért bevételről.


                   Osztalékbevétel:               O :    3,09 $
                                                      MAIN:    5,64 $
                                                        OXY:    7,80 $
                                                          PM:   26,24 $
                                                       CAH:     7,16 $
                                                         PEP:    6,49 $
                                                        VTR:    2,37 $
                                                      WPC :    7,21 $



                   Vásárlásaim:      LOW:  2 DB  91,6  $ DB(áron)
                                                    T:   2 DB  29,0  $ DB(áron)    
                                            MAIN:  3 DB  34,25 $ DB(áron)

                   
                      Portfólió táblázat és Osztalékbevétel táblázatok frissítve.( Főoldalon megtalálod)

   
             


 Változások: Az októberiberi 63,9 $  osztalékbevételem  63,6 $-ra csökkent.
(ez azért történt mert Coca-Cola decemberben fizette az osztalékát,viszont a Pepsico-tól kapott összeg kevesebb mint amit a Coca-Cola fizetett.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések