2018. február 10., szombat

Leárazás 10%-20%-30%


 2018.02.10.

                   
                                                            A leárazás elkezdődött!!!
                   

Végre eljött a régen várt korrekció! Nagy változások történtek a piacon,sokak bánatára vagy örömére. Kiváncsian várom mi fog történni. A jövő hét biztosan izgalmas lesz,ha tovább zuhannak az indexek akkor szerintem hosszú távú eséssel lehet számolnunk.
Mivel én nem spekuláns vagyok (akik most eladnak) hanem osztalék fókuszú befektető ,így most jött el az idő a nagybevásárlásokra. Új cégek is bekerülnek a portfóliómba amiket 2-3 hónappal ezelőtt még nem tartottam megfelelőnek, kezdő osztalék értékük miatt, a 15-20% esés hatására most jó áron vehetem meg ezeket. Természetesen figyelem a piac változását és nem költöm el az összes szabad tőkémet, hagyok még a további eséssel kalkulálva.Úgy gondolom aki most szeretné elkezdeni az osztalék portfóliója építését annak érdemes befektetni ameddig tart a nagy leárazás. 

6 megjegyzés:

  1. Szia! Én írtam egy korábbi bejegyzésedhez (a magyar tőzsdével kapcsolatban). Meghoztad a kedvem a további diverzifikációhoz :), így ma megyek be a bankba (KBC) új számlát nyitni.
    Kérhetek tőled alkalmanként aktuális tippeket? A befektetési stratégiám a tiedhez hasonló, jórészt eddig is osztalékfizető részvényekbe fektettem és azokat egy-két egyedi esettől eltekintve tartom is.
    Te most mit vennél az amerikai tőzsdén?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök,hogy így döntöttél.Ki kell dolgoznod a saját befektetési stratégiád ami nekem jó vétel az nem biztos, hogy neked is az lenne ez fordítva is igaz.Az osztalék építés fül alatt elolvashatod a fő szempontokat.Nem vagyok befektetési tanácsadó így nem is adhatok vételi tanácsokat!!! A blogban saját portfólióm növekedését szeretném megosztani és az osztalék befektetést népszerűsíteni.Minden hónap első hetében feltöltöm az éppen aktuális bevásárlólistám és osztalékbevételem ezt érdemes olvasgatni.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Usa osztalékrészvényeknél, magyar szolgáltatónál, a kifizetett osztit milyen levonás terheli? Simán 15% adó, vagy 15% adó és 14% eho együtt. Jó gyűjtögetést! Üdv: Zoltán

    VálaszTörlés
  4. Szia! Ha TBSZ számlád van akkor csak a 15%-ot vonják le! Ha értékpapírszámlán van a részvény akkor adót+ eho-t is kell majd fizetned. (A 15%-ot már akkor levonja USA amikor küldi az osztalékot.)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, nekem 30%-al csökkentett oszti érkezett a TBSZ számlámra, akkor valami hiba van a rendszerben!? Üdv: Zoltán

    VálaszTörlés
  6. Akkor a brókercégnél kell érdeklődni már több osztalékot kaptam és semmi gond nem volt eddig! Érdemes elolvasni az üzletszabályzatot is.(rejtett költségek miatt).

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések