2018. február 6., kedd

2018.02.05. Vásárlásaim




   2018.02.05.



    Ebben a hónapban két cég részvényeit vettem meg. Első az O (Realty Income Corporation), hogy miért pont ez a cég? Mert az adatbázisom alapján a kezdő osztalék értéket 4,49-ről 4,79-re növeltem.
Próbálom a havi osztalékbevételem nagyságát kiegyensúlyozni, ne legyen az, hogy pl januárban-februárban kevés, márciusban pedig sok legyen az osztalék értéke.Célom az egyenletes növekedés elérése. A másik cég pedig a PM (Philip Morris International Inc) gyakorlatilag június közepe óta egyre olcsóbb a részvény és bőven van még helye a portfóliómban. 4,1-ről 4,33-ra növeltem a kezdő osztalék értéket. Sajnos kicsit elkapkodtam a vásárlást ha vártam volna még egy napot jóval olcsóbban jutok a részvényekhez.Azért remélem márciusban is kitart még ez a zuhanás mert szeretnék olcsón bevásárolni más cégekből is,van már pár célpontom.


         Osztalékbevétel:         O:   0,65 $
                                      MAIN:  0,35 $
                                             T:   7 $
                                        OHI:   19,8 $


         Vásárlásaim:      O:   5DB     51,3 $   (DB) áron
                                  PM:  2DB   102,2 $   (DB) áron



          Portfólió táblázat és Osztalékbevétel táblázatok frissítve.

2 megjegyzés:

  1. Hali. Hogy viszonyulsz az esetleges medvepiachoz? Én most Pfizert és Verizont vettem. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is Verizont veszek jövőhéten új cég lesz a portfóliómban és az Exxon is őket találom most jónak. Véleményem szerint most kell bevásárolni és kihasználni az esetleges zuhanást (ha lesz még).

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések