2022. december 23., péntek

Ünnepi hírlevél és éves összefoglaló

     2022.12.23.


     Minden december végén összefoglalom az adott évben elért eredményeket és a bloggal kapcsolatos dolgokat, ez most sem történt másképp. Mozgalmas év volt a 2022, sok dolog történt: kilábalás a COVID-ból , háború okozta válságok (nem csak hazánkban!!) hatalmas infláció, ezek voltak a legfontosabb dolgok amik mozgatták idén a piacot sokak örömére (bánatára). Volt egy másik fontos változás is ami miatt változtattam a befektetési stratégiámon (nem fizetek be több pénzt egyik brókercéghez sem) ez pedig a Random Capital/Erste felvásárlás. Nézzük a számokat...

    2022-re kitűzött célom a 45.000. $ elérése volt ( úgy, hogy folyamatosan fizetek be a 2022-es TBSZ számlámra, ez nyár végétől nem történt meg tehát így méginkább felülteljesítettem az idei célt. 

    Az éves osztalékbevételem 1.656. $-ról  1.998. $-ra növeltem amit idén is visszaforgattam a még hatékonyabb növekedés érdekében.






                                                                                                          forrás: (Digrin.com)


 Jelen pillanatban 46 cég részvényeit tartom, ezek a cégek biztosítanak hónapról hónapra  passzív jövedelmet számomra.  A portfólióm januárban 44,150. $ -os értéket mutatott akkori forintban átszámolva 14.304.600. Ft, most a hírlevél írásakor 45.225.$  ez forintban átszámolva 17.088.100 Ft ebben a piaci és gazdasági környezetben semmi okom a panaszra és külön jó érzés, hogy 20-30%-al olcsóbban tudok vásárolni pár részvényből amiket szeretnék továbbra is a portfóliómban tartani.





                                                                                                   forrás: (Digrin.com)



Így növekszik a portfólióm 2017 augusztusától.



    822 DB részvénnyel rendelkezem, az induló osztalék hozamom  pedig 5,19%  a januári 4,88%-hoz képest. ( idén és jövőre is inkább azokból a részvényekből bővítem a portfólióm amikkel a leghatékonyabb módon tudok átlagolni a bekerülési költségemen). Új cégeket nem keresek hiszen egy jól diverzifikált portfóliót építettem az elmúlt pár év alatt. 

 


 
                                                                                                                         forrás: (Digrin.com)

  Az árfolyam nyereségem 21,6% ami most 8.038.$  (ez 2017 augusztustól értendő). 2021-ben ez még 30% és 10.500. $ volt. Viszont egy ilyen porfólióban mint az enyém nem ez az érték számít!!!
  2017-től 2023-ig 6.745. $ osztalékbevételt értem el ami a folyamatos emelések hatására évről évre egyre több lesz (természetesen  jó osztalékfizető cégeket kell találni a hasonló eredmények eléréséhez).

     A blog nézettsége átlépte a 268.500,.-as látogatószámot (2019-ben ez 75.000.volt), mára 43 rendszeres olvasóm van. A külföldi látogatóim száma Amerikában és Németországban a legnagyobb és egyre több olvasóm van Romániából, Szlovákiából és Ausztriából is. 2021-ben 89 országban olvasták el egy-egy bejegyzésem 2022-ben ez a szám 103-ra emelkedett amire igazán büszke vagyok.

     Mint moderátor tevékenykedem  a Minden ami tőzsde,spekuláció és befektetés, Facebook-os csoportba. Itt szintén főként osztalék befektetéssel kapcsolatban írok, teszek fel cikkeket. Más csoporttagoktól szívesen olvasok és tájékozódom a tőzsdével és spekulációkkal kapcsolatban.

    Van egy saját csoportom "Osztaléknövelők" néven  (ahol adminisztrátorkén vagyok jelen)  kifejezetten az osztalék befektetés és az azokról felmerülő kérdések miatt hoztam létre a taglétszám több mint 3.400. fő.

   Tagja vagyok továbbá a Huntraders tőzsdei platformjának amely segít  tájékozódni a tőzsdével és különböző kereskedési formákkal kapcsolatban, mint mentor és szakértő segítem az osztalék alapú befektetés iránt érdeklődőket.  https://huntraders.com/hu

   Youtube csatornám:  https://www.youtube.com/channel/UCd1D5QgAnnJ6tksHvFIuUWA 
 Sajnos idő hiányában ezt nem tudom és nem is akarom most fejleszteni, viszont itt is van pár hasznos videó.  
                                                                      
   A Twitteren   jelenleg 91 követőm van.
   Instagramon 625 követő és 129 bejegyzésem van feltöltve amik főként a portfóliómban szereplő cégekről és magáról a portfólióról szólnak. Ezeket fejlesztem és ide mindig új bejegyzések kerülnek fel.
 
    Az Osztalék Császár  Facebook-os profilon 1.110. ismerős illetve 596 követő található, itt a portfólióban szereplő cégek osztalék emeléseit szoktam megosztani és a bloggal kapcsolatos dolgokat. Akit érdekel a "portfólióm havi lebontásban mappában" követheti végig a befektetésem történetét képekben egészen a kezdetektől.

  
   Az idei évet ezzel a hírlevéllel le is zárom.  Január 1- én folytatom az új "Vásárlásaim" hírlevéllel és január 15-én pedig  már egy "régi osztalékfizető" céget mutatok be a portfóliómból a már jól megszokott módon.




           Minden kedves olvasómnak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és osztalékban gazdag új évet kívánok!


                                                                                                                          ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések