2018. szeptember 30., vasárnap

2018.10.01. Vásárlásain




             2018.10.01.



    Ismét eltelt egy hónap és a tőzsdeindexek újra rekordokat döntögetnek, most rengeteg cég részvénye nekem már nagyon drágának számít, ezért változtattam a vásárlásom menetén. Az időközben beérkezett osztalékokat csak a következő hónapban forgatom vissza mert így még nagyobb összeget tudok majd újra befektetni. Október 15.-én  öt cégtől kapok osztalékot ezekből négy cég emeli is, ami nagy örömömre szolgál ezek: MAIN, O, OXY, WPC,
   Így viszont ,hogy ne törjön meg a folyamatos emelkedés a bevételekben,egy még mindig olcsónak számító részvényből vettem, (108 $ volt az első vásárlásom) ez nem más mint a PM ( Philip Morris International Inc) sikerült 80 $ alatt egészen pontosan 79,1 $ -ért, javítva ezzel a kezdő osztalék bevételi értéket ami most 5,04% februárban ez az érték még 4,08 % volt.
   Vásároltam még T (AT&T Inc) -ből is ami szintén azért került be a listámba mert számomra jó áron volt 31,85 $-ért 6,2% -os kezdő osztalék értékkel. (pénteki adatok szerint már csak 5,8% és 33,6 $-ra emelkedett az ára).
   Ebben a hónapban CAH (Cardinal Health Inc) részvényeit vettem még, hogy kiegyensúlyozzam a portfólióm arányát és nem utolsó sorban ez a cég is 15.-én fizeti az osztalékot. 3,57 % kezdő osztaléknál még úgy gondolom jó vétel de 3% alatt már biztosan nem vennék belőle.
  Akit érdekel a portfólióm alakulása az a havi táblázatokat megtalálja a Facebookon a Portfólió fotók havi lebontásban 2018  albumban.
  A következő hónapban szeretném elkezdeni a Portfóliómban szereplő cégek bemutatását (több levelet is kaptam már emiatt is),  úgy gondolom hasznos lehet és még érdekesebbé tehetem a blog olvasását, ez a cég pedig a KO ( Coca Cola Company) lesz.




         Osztalékbevétel:           O:  3,08 $
                                          MAIN: 2,34 $
                                            IBM: 4,71 $
                                           CVX: 3,36 $
                                            TGT: 6,4 $
                                            PEP: 6,44 $
                                       QCOM: 8,06 $
                                            EAT: 7,6 $
                                           FLO: 2,7 $
                                         XOM: 4,1 $
                                               D: 6,64 $



          Vásárlásaim:   CAH:  3 DB 52,2 $   DB (áron)
                                        T:  6 DB 31,8 $   DB (áron)
                                    PM:   3 DB 79,1 $   DB (áron)


               Portfólió táblázat és Osztalékbevétel táblázatok frissítve.( Főoldalon megtalálod)
                                               



Változások:  A júniusi 65,5 $-os osztalékbevételem augusztusra 55,4 $-ra csökkent.
ez azért történt mert HP aug 31.én fizetett, MAIN pedig nem fizetett extra osztalékot mint júniusban.
Ha ezeket az értékeket nem veszem számításba akkor nincs csökkenés!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések