2018. január 7., vasárnap

Hogyan kapjuk vissza a vételi jutalékot.



       2018.01.07.

                                     Hogyan kapjuk vissza a vételi jutalékot ?!
                                                      Előrehozott vásárlás.


             Többen kérdeztétek tőlem hogyan lehet megúszni a vételi jutalékot,van rá egy megoldás ez nem más mint az előre hozott vásárlás! Mivel januári vásárlásaimon túl vagyok, elkezdtem a februári vételeken gondolkodni.Adatbázisomban az OHI (Omega Healthcare Investors Inc) cég részvényei lettek olcsóbbak ezért ennek a cégnek a részvényeiből fogok vásárolni.Megnéztem 8% os a portfólióban elfoglalt nagysága ezért megengedett a 2% os vásárlás.Kezdő osztalékhozam 9,64% a portfóliómban 8,64 % ezért veszek ebből a részvényből mert így növelni tudom a kezdő osztalékhozam % os értékét. Vásárlási jutalékom 7 $ ezt kell megspórolnom a vásárlással. OHI jelenlegi ára 26,96 $ célom 11 részvény vásárlása, ami így 296,5 $ -ba kerül majd.A gurufocus.com on kikeresve várható osztalék kifizetés 02.15. -én lesz,a hab a tortán ,hogy emelni is fogja a cég az osztalékot (még nem jelentették be!) ez kb: 0,66 $. Így már kiszámolható,hogy 11 db részvénynél ez 7,2 $ tehát a részvények vétele ingyen volt és maradt még 2 cent hasznunk is a vásárláson. Ha csak februárban vásároltam volna a kiszemelt cég részvényeiből akkor csak 05.15. körül kaptam volna az első osztalékot és még a vásárlási jutalékot is ki kellett volna fizetnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések